Reklamace

Zakoupili jste u nás zboží a nefunguje tak, jak by mělo? Přestože se snažíme prodávat pouze kvalitní výrobky, které jsme sami vyzkoušeli a ověřili, problémy se ve výjimečných případech objevit mohou. Takovým případům se snažíme předcházet a vyřešit vaše potíže co nejrychleji a nejjednodušeji.

 

JAK U NÁS REKLAMACE PROBÍHÁ?

  • Oznamte nám zjištěnou vadu e-mailem či telefonicky. Nezapomeňte nám prosím popsat podrobně závadu, abychom vám mohli pomoci.

  • Zboží zabalte (včetně kompletního příslušenství) a přiložte k němu prosím kopii nákupního dokladu a podrobný popis závady. Připojte také vaši zpáteční adresu, telefonní číslo a e-mail. Pokud zásilku viditelně označíte nápisem REKLAMACE, usnadníte nám vyřízení celé záležitosti.

  • Zásilku prosím odešlete na adresu Monika Bilavčíková - Fotbal pro Vás, Modrá 240, 687 06 Modrá. Balík posílejte doporučeně, ať máte doklad o jeho odeslání.

  • Prosíme vás o trpělivost – do tří dnů vám dáme vědět, že jsme vaši reklamaci přijali a zabýváme se jejím vyřízením. Celý proces však může chvíli trvat, v mnohých případech je totiž třeba ještě kontaktovat výrobce.

  • Zboží vám zašleme zpět na vaši adresu.

 

Není vám něco jasné, potřebujete s reklamací pomoci? Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení